Lucka 20 = 4. Coldplay - Mylo Xyloto



Idag var det första gången som jag såg videon faktiskt och den motsvarade alla mina förväntningar och lite till. Every Teardrop Is A Waterfall är en stark kandidat till årets låt och räkna med att den finns med på min lista på juldagen. Vilken plats det blir återstår dock att se. Jag var lite fundersam igår om jag hade satt skivan för högt eftersom den inte lät speciellt bra igår men idag låter den skitbra igen och det var nog bara mitt humör som var dåligt och det mesta hade nog låtit dåligt då. Folk glömmer skivan på sina årsbästalistor pga att den inte finns på Spotify eller pga att dom är dumma i huvudet? :)

Bäst på skivan förutom ETIAW är
Hurts Like Heaven, Paradise, Charlie Brown, Us Against The World, Princess Of China, Up In Flames samt Up With The Birds.

Tyvärr så finns inte albumet på Spotify som sagt men alla låtar finns på Youtube och det är bara att klicka på länkarna ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback