Lucka 2 = 20. Radiohead - The King Of Limbs



Först ut på albumlistan för 2011 blir alltså giganterna Radiohead.

Tyvärr så har dom inte levererat lika bra som dom brukar för i såna fall hade vi sett albumet mycket högre upp på den här listan.

Dock så har dom levererat tillräckligt bra för att vara med på listan och det säger väl det mesta om deras lägstanivå?

Jag ska erkänna att jag inte har lyssnat så mycket på det och det finns kanske potential att bli en grower.

Hur som helst så blev det en 20:e plats den här gången för radioskallarna.

Lyssna på albumet via Spotify

Kommentarer
Postat av: smäm

Den hamnade på min top 10 iaf :)

Postat av: felghen

Den kanske hade gjort det på min också om jag hade lyssnat mer. Säkert en grower.

2011-12-06 @ 21:36:42
URL: http://felghen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback