Årets låtar 2011

Bättre sent än aldrig. Här följer min syn på saken. Mina favoritlåtar under året som gått. Självklart så har jag missat många bra låtar men det är för att jag antingen har glömt dom eller inte har hunnit lyssna på dom ännu. Sen så ändrar man sig dagligen men här är 10 låtar från året som man inte får missa enligt mig.

Topp 10 låtar 2011 (utan inbördes ordning):
1. Anna Ternheim - Costa Rica
2. Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall
3. Bright Eyes - Ladder Song
4. Bon Iver - Calgary
5. Fleet Foxes - Helplessness Blues
6. PJ Harvey - Let England Shake
7. Death Cab For Cutie - Stay Young, Go Dancing
8. Wilco - One Sunday Morning
9. Robyn - Call Your Girlfriend
10. Beady Eye - The Morning Son

Det speglar albumlistan väldigt mycket förstås men jag har även satt ihop en lista med 100 låtar där det finns lite överraskningar. God fortsättning!

Topp 10-listan på Spotify!

Topp 100-listan på Spotify!

Kommentarer
Postat av: ofwgkta

Tyler, the Creator - Sandwiches

2011-12-27 @ 14:44:07
Postat av: felghen

Jump!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback