Lucka 3 = 19. Oskar Linnros - Vilja Bli




Hyllad av många inte minst under rockbjörnengalan där han prisades dubbelt upp för årets svenska låt samt årets genombrott.

Skivan är bra inget snack om det, men det är ändå något med Linnros som får mig att känna lite avsmak.

Jag kan inte riktigt sätta fingret på det men det kan ha något att göra med truckerkepsar och coola katter i det långa landet falukorv.

Bäst förutom
Från Och Med Du är Genom Eld, 25, Debut, Din Mamma samt Ack Sundbyberg.

Hans kollega från Snook (Daniel Adams-Ray) har jag inte behagat mig att lyssna på då jag tvivlar på dennes låtskrivarkunskaper.

Fast han klarar sig nog utan mig med tanke på hypen som även han har fått uppleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback