Lucka 20 = 5. Anna Von Hausswolff - Singing From The Grave




Listans första riktiga "skräll".
Jag hade nämligen ingen koll alls på Anna innan jag såg henne i 
PSL på festival.
Som vanligt var jag dock aningen skeptisk vid en första anblick, men efter att ha kollat upp Singing From The Grave närmare via Spotify så blev det annat ljud i skällan.

Detta är en jävligt bra skiva helt enkelt. Hennes röst kombinerat med fint pianospel osv är grymt bra.

Bästa låtarna: Move On, Track Of Time, Pills, Above All, Lost At SeaOld Beauty, Du Kan Nu Dö, The Book

Kommentarer
Postat av: Leorio

Ja, den är med på min lista också. Grymt bra skriva. Har för övrigt fyra artister på min topp tio som jag inte hade hört talas om när året började...

2010-12-20 @ 21:26:25
Postat av: felghen

Spännande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback